Získejte dodatečnou SLEVU 17 % na všechna ošetření! Slevový kód: JARO

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

I. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztahy mezi Prodávajícím a Kupující v oblasti nákupu poukazů na služby, které jsou nabízeny společností Swiss Esthetic s.r.o. na www.swissesthetic.cz,

Kontaktní údaje: Swiss Esthetic s.r.o., se sídlem Kateřinská 1476/34, Nové Město, 120 00 Praha 2, IČ: 08013004, zapsaná u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 311531 (dále jen „prodávající„).

Kontaktní adresa: Swiss Esthetic s.r.o., se sídlem Kateřinská 1476/34, Nové Město, 120 00 Praha 2, e-mail: [email protected], +420 605 025 336.

Prodávající vydává v souladu s platným zněním zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele a zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, tyto Všeobecné obchodní podmínky, platné od 18.6.2019.

Tyto VOP upravují smluvní vztahy a vymezují práva a povinnosti všech návštěvníků a uživatelů webového rozhraní www.swissesthetic.cz. v oblasti nákupu poukazů.

Právní vztahy Prodávajícího s Kupujícím – spotřebitelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, jakož i předpisy souvisejícími.

Právní vztahy Prodávajícího s Kupujícím – podnikatelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, jakož i předpisy souvisejícími.

2. ZÁKLADNÍ POJMY

Kupujícím dle těchto VOP se rozumí jakákoliv fyzická nebo právnická osoba, tedy Kupující – spotřebitel, Kupující – podnikatel

Spotřebitelem je každá fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. Po uzavření kupní smlouvy dále jen „Zákazník„

Podnikatelem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která samostatně na vlastní účet a odpovědnost vykonává výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku.

Podnikatelem je zejména:

- osoba zapsaná v obchodním rejstříku

- osoba, podnikající na základě živnostenského oprávnění (osoba zapsaná v živnostenském rejstříku)

- osoba, podnikající na základě jiného než živnostenského oprávnění podle jiného zákona

3. KUPNÍ SMLOUVA

K uzavření kupní smlouvy na zakoupení slevového poukazu mezi Prodávajícím na straně jedné a Kupujícím na straně druhé dojde tehdy, když Prodávající na straně jedné zveřejní nabídky služeb na svých webových stránkách a Kupující na straně druhé projeví zájem o některou či některé ze služeb Prodávajícího tím, že uhradí na účet Prodávajícího cenu poukazu za jím zvolenou službu či služby a současně potvrdí, že se seznámil s Všeobecnými obchodními podmínkami a reklamačním řádem Prodávajícího, je s nimi srozuměn a souhlasí s nimi. Okamžikem připsání částky, placené Zákazníkem, na účet Prodávajícího, je kupní smlouva na zakoupení poukazu uzavřena.

Prodávající garantuje poskytnutí 100% kvalitní služby nikoliv však výsledek poskytnuté služby. Výsledky jsou velice individuální, jsou ovlivněny mnoha aspekty a mohou se u jednotlivých klientů lišit

4. POUKAZ

Po zaplacení částky za nákup poukazu na účet Prodávajícího je Zákazníkovi vystaven a dodán elektronickou formou poukaz, v případě, že si poukaz objednal a zaplatil na webovém rozhraní Prodávajícího. Zákazník odpovídá za správné zadání své platné e-mailové adresy.

Prodávající upozorňuje Zákazníka na nutnost sledovat pečlivě podmínky jednotlivých služeb, jako zejména dobu možnosti uplatnění poukazu apod. Prodávající, poskytovatel služeb a ani prodejce zboží neodpovídají za nesprávnou interpretaci či opomenutí podmínek ze strany Zákazníka.

Pokyny k uplatnění poukazu určuje Prodávající a jsou uvedeny v nabídce uveřejněné na webové stránce Prodávajícího a současně jsou uvedeny na poukazu či v e-mailu, kterým je poukaz doručen.

Kupující na základě souhlasu s těmito VOP Prodávajícímu sděluje, že si je vědom svého zdravotního stavu a je zdravotně způsobilý podstoupit zakoupenou proceduru.

Zákazník je povinen dodržet doporučené množství poukazů dané procedury a taktéž využít celou ošetřující kůru. Pokud toto nedodrží, Prodávající neručí za výsledek a není možné reklamovat. Výsledky ošetření jsou individuální a mohou se lišit v závislosti na zdravotním stavu a typu pleti.

Doba platnosti poukazu počíná okamžikem připsání peněžní částky Zákazníkem na účet Prodávajícího, není-li v nabídce uvedeno jinak, a končí datem platnosti, uvedeným na poukazu. Po uplynutí platnosti poukazu ztrácí Zákazník nárok na poskytnutí služby bez nároku na vrácení ceny. Závazek Prodávajícího uplynutím doby zaniká.

Každý poukaz je možno využít pouze jednou, a to pro získání přesně specifikované služby Prodávajícího, způsobem a v době uvedené v nabídce Prodávajícího. Pokud je planost poukazu na žádost Kupujícího prodloužena, není možné poukaz reklamovat.

Poukaz je přenosný. Pokud Zákazník zpřístupní dodaný poukaz třetí osobě, poukaz či jeho unikátní kód je ztracen či zcizen, není Prodávající povinen Zákazníkovi poskytnout náhradu za takovýto poukaz.

Zákazník je oprávněn měnit datum, či čas rezervovaného termínu, a to nejpozději 12 hodin před smluveným termínem. Žádost musí být v této lhůtě prokazatelně Kupujícím Prodávajícímu doručena, či oznámena. Při změně data, nebo času termínu je Zákazník povinen respektovat volné časové kapacity Prodávajícího. V případě, že je žádost o změnu termínu doručena později než 12 hodin před ošetřením, nebo se zákazník nedostaví ve sjednaném termínu, ani tento termín řádně v souladu s obchodními podmínkami včas nezmění, event. nezruší, poukaz bez dalšího propadá a Zákazník nemá nárok na změnu termínu a ztrácí nárok na jeho využití. V případech uvedených v předchozí větě si Prodávající vyhrazuje právo naúčtovat storno poplatek ve výši 500,- Kč (slovy: pět set korun českých), který je Zákazník povinen uhradit do 7 dnů ode dne sjednaného termínu převodem na bankovní účet Prodávajícího, který mu bude Prodávajícím sdělen. Poskytovatel si rovněž vyhrazuje právo takového Zákazníka již neobjednat na žádnou jinou službu.

Prodávající si vyhrazuje právo ve výjimečných případech zrušit, nebo přesunout objednanou rezervaci na ošetření, a to zejména nikoli však výlučně z důvodu nemoci ošetřujícího personálu, poruchy stroje výpadku el. energie apod. V takovém případě bude Prodávající zákazníka kontaktovat v nejbližším možném termínu a společně sjednají nový termín.

5. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Cena poukazu za nabízené zboží či služby je uvedena v Českých korunách u jednotlivé nabídky na stránkách www.swissesthetic.cz.

Při využití běžných platebních metod je Zákazník vyzván k úhradě e-mailem. V tomto případě je splatnost objednaného poukazu 5 dnů. Nedojde-li k připsání platby na účet Prodávajícího, k uzavření smlouvy nedojde a objednávka se stornuje.

Platby jsou prováděny zabezpečeným způsobem přes rozhraní společnosti First Data Europe Limited. Více informací je možno získat na www.firstdata.com.

Pro on-line platby je možno využít:

- platební karty VISA nebo Master Card

- on-line platební tlačítka

Pro běžné platby je možno využít:

- bankovní převod z libovolné banky

- poštovní poukázku

- službu superCASH

Pokud je jakýmkoli způsobem provedena platba na účet Prodávajícího, ačkoli nedošlo k uzavření smlouvy, například z důvodu pozdní platby, je Prodávající povinen platbu vrátit Zákazníkovi do 3 dnů.

6. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Ochrana osobních údajů Zákazníka, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Zákazník souhlasí se zpracováním všech svých osobních údajů, které zadal při přihlášení či v průběhu nákupu poukazu na stránkách Prodávajícího, a to pro účely nutné k uzavření a plnění smlouvy. Zákazník je povinen poskytovat pouze pravdivé údaje o své osobě.

Osobní údaje budou zpracovány po dobu neurčitou. Zpracováním osobních údajů Zákazníka může Prodávající pověřit třetí osobu, jakožto Zpracovatele. Každý Zákazník je rovněž oprávněn písemně požádat o vymazání osobních údajů nebo jejich aktualizaci.

Každý Zákazník je oprávněn písemně požádat o poskytnutí informace o osobních údajích, které jsou o něm zpracovávány, má právo k jejich přístupu a v případě porušení svých práv má právo požádat Prodávajícího nebo Zpracovatele o podání vysvětlení, má právo požadovat odstranění závadného stavu a nevyhoví-li Prodávající či Zpracovatel této žádosti, má právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto není dotčeno právo Zákazníka obrátit se na úřad přímo.

7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud Zákazník při uzavírání smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, má v souladu s ustanovením § 1829 zákona číslo 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, právo odstoupit od smlouvy, a to do 14 (slovy: čtrnácti) dnů od doručení poukazu. Platí, že poukaz je doručen do e-mailové schránky Zákazníka bezprostředně po jeho odeslání. Po uplynutí zákonné lhůty 14 (slovy: čtrnácti) dnů pro odstoupení od smlouvy již nemá Zákazník nárok na vrácení poukazu ani finančních prostředků. V případě, že zákazník zakoupí poukaz v sídle Prodávajícího, ust. § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se nepoužije. Odstoupení od smlouvy musí být Prodávajícímu prokazatelně odesláno do 14 (slovy: čtrnácti) dnů od převzetí o poukazu, a to na kontaktní adresu Prodávajícího běžnou či elektronickou poštou. Je na Zákazníkovi, aby prokázal, že v případě rozporů ohledně dodržení lhůty na odstoupení, prokázal, že byla dodržena 14 denní lhůta pro odstoupení. Zákazník v případě odstoupení od smlouvy nese nezbytné náklady spojené s odstoupením.

Odstoupením od smlouvy se smlouva mezi Zákazníkem a Prodávajícím od počátku ruší, poukaz je zneplatněn a nelze jej dále využít pro odběr služby. Prodávající se zavazuje vrátit Zákazníkovi kupní cenu poukazu nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení Prodávajícímu, a to dle způsobu platby připsáním na platební kartu či bankovní účet, ze kterého byla platba provedena, případně na jiný bankovní účet specifikovaný písemně Zákazníkem.

Odstoupit od smlouvy není možno v případě, že služba byla na základě poukazu již poskytnuta nebo bylo s plněním služeb započato.

8. REKLAMACE

Veškeré reklamace související s dodáním poukazu je Zákazník povinen uplatnit písemně na e-mailové adrese Prodávajícího [email protected] , nebo na adrese sídla Prodávajícího, telefonicky nebo osobně na kontaktní adrese.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz

9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva Zákazníka vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

Poukaz je Prodávajícím archivován. V době uzavření smlouvy je Zákazníkovi poskytnut odkaz na tyto Všeobecné obchodní podmínky, umožňující jejich vytištění nebo uložení.

Zákazník bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové stránky Prodávajícího, včetně materiálů uveřejněných v souvislosti s nabídkami, jsou chráněny autorským právem, jehož vykonavatelem, příp. oprávněným uživatelem je Prodávající. Zákazník se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti webové stránky Prodávajícího.

Zákazník není oprávněn při využívání webového rozhraní prodávajícího používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webové stránky Prodávajícího, zejména zadávat fiktivní objednávky nebo jakkoli negativně ovlivňovat činnost webové stránky Prodávajícího.

Vztahy, které neupravují tyto Všeobecné obchodní podmínky, se řídí právním řádem České republiky, zejména příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a zákona číslo 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 18.6.2019.

Swiss Esthetic s.r.o.

Kateřinská 1476/34, Nové Město, 120 00 Praha 2

IČ: 08013004

Přílohy obchodních podmínek: Příloha č. 1: Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy: Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy zde.
Rychlý dotaz